Úvod Reklamace

Reklamace

Reklamační list

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

 

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po dni uplatnění reklamace spotřebitelem a končí vyřízením reklamace u prodejce.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR. Dárce je povinen při nabídce daru upozornit na vady, o nichž ví. Má-li věc vady, na které dárce neupozornil, je obdarovaný oprávněn věc vrátit.



 
Osobní údaje
 
Křestní jméno a příjmení: .............................................................................................................................

E-mail:  ..............................................................................................................................................................

Telefonní/mobilní číslo: ...................................................................................................................................

 
Firemní údaje

Název společnosti: ...........................................................................................................................................

IČO: .............................................................................DIČ:.................................................................................
  
 
Vaše adresa

Ulice: ...................................................................................................................................................................

Město .............................................................................PSČ:.............................................................................
 

Informace o závadě

Typ produktu: .....................................................................................................................................................



Číslo faktury: ......................................................................................................................................................

Popis závady: .....................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................................
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Zásady ochrany osobních údajů GDPR